denmatglade

Direktlänk till inlägg 13 september 2010

Var är Stålis när man behöver'n? xD

Av Nathalie - 13 september 2010 14:46

Guh, jag har tråkigt nu. Självklart så har Jennifer långdag idag bara för att jag slutar tidigt, annars brukar det vara tvärtom. xD Hahah! Men det verkar som om hon har överlevt helt okej idag på Hedbergska iallafall, verkade inte gå så illa som hon fick det att låta i sitt sms som hon skicka förut idag.

 

Hennes sms: "Jag kan inte andas!! Snälla, jag är jätte nervös! Det här kommer inte gå min man. Det är lika bra att vi gör slut nu, eftersom du inte kommer få se din fru nå mer, eftersom hon redan kommer ligga i graven pga hjärtinfark. Så att du vet..."

 Dramatiskt inte sant? Men hon lever ju nu så så illa kan det ju inte ha varit. xD Hahah!

 

Jae, idag har jag inte gjort så mycket, vakna imorse kl 03.20 med frun min i sängen, alltid ett plus. ;) Vi gjorde oss i ordning och for till School, Jennifer nervös som en kratta när vi börja närma oss Sundsvall och hon skulle av vid sin nya skola. Kan ju förstå na, kommer vara minst lika nervös jag med när jag väl byter skola.

 

Sen så har jag leta Stålis idag, våran syo, som jag skulle träffa och snacka skolbyte med. Kan lova att varje gång jag hade tid att gå till han så var han inte där, varje gång jag linka förbi dörren hans så var den stängd. Perfect! Skulle ju egentligen ha pratat med Stålis redan i fredags men då när jag gick till han så hade han redan farit hem.

 

Hur som helst, när jag väl fick tag i'n så ringde han skolan jag ville byta till men fick inget svar, fuck säger jag bara, men han ska fortsätta försöka få tag på kvinnan som har mitt öde i sina händer. xD Hoppas det löser sig och jag får gå på SPIN som jag vill, men jag kan lova att jag kommer sakna min klass här som ett as, visst vi har inte gått med varandra så himla länge men jag älskar den ändå. Och vissa lärare kommer jag sakna tok mycket också, som Linda, den bästa läraren och rektorn som finns. :)

 

Mm, jag har slutat nu jag, för en timme sen, sitter här och dundrar musik i öronen och inbillar mig att nån kommer in till mig hela tiden medan jag som sagt väntar på att frun min ska sluta.

Medan jag sitter här så har jag kommit på att jag skriver fan meter långa inlägg nästan varje gång jag bloggar, och det står som oftast bara en massa strunt. Hur lyckas man med det, nån som vet?

 

Men näe, nu får det allt räcka här för idag, vill ju inte trötta ut er totalt. See yah!

 

// DenMatglade. xD

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 17 november 2010 22:15

  Vilken dag det har varit, helt toppen! Den började som vanligt med tågresan till Sundsvall klockan 9 för att sedan komma till skolan och ha svenska, vilket var jätte kul för jag fick höra att jag fick ett MVG på novellprovet. Yehaa! Efter det...

Av Nathalie - 24 oktober 2010 00:46

Eller vad tycker ni, 16 dagar är väl inte så himla länge ändå? Jag tycker att det känns som om det gått mycket längre tid sedan sist än det. Alltså, 16 dagar, det låter så kort med tanke på allt som har hunnit hända sedan dess.   Men jaja, jag ha...

Av Nathalie - 7 oktober 2010 22:30

 Hahah! Yes, detta är vad som händer när man är uttråkad och knappt har någon tid att blogga. Men va tusan, ni får veta lite mer om mig. :) Ditt namn?: Nathalie Är du snygg?: Oh yes, NOT! Födelseår?: 1994Ditt födelseställe?: Norrköpings BB. ...

Av Nathalie - 24 september 2010 23:30

Äntligen fredag idag! Som jag och Jennifer har längtat efter idag, vi skulle nämligen träffa ThimmyBoy från Skvadern today! :)   Jag och Jennifer vaknade ungefär klockan 9 imorse, och en blick ut genom fönstret krossade våra, eller iallafall mit...

Av Nathalie - 22 september 2010 21:00

Idag så var alla gymnasie ettor inbjudna på nån koncert om Evert Taube i Tonhallen. Kan ju lungt säga att hans musik inte var något för mig, skulle ha gjort mycket för att kunna göra som killen bredvid mig, som drog på sig hörlurarna och dånade sin e...

Ovido - Quiz & Flashcards