denmatglade

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

Bored och veta mer om denna bloggare. :)

Av Nathalie - 7 oktober 2010 22:30

 Hahah! Yes, detta är vad som händer när man är uttråkad och knappt har någon tid att blogga. Men va tusan, ni får veta lite mer om mig. :)


Ditt namn?: Nathalie

Är du snygg?: Oh yes, NOT!

Födelseår?: 1994
Ditt födelseställe?: Norrköpings BB.

Spelar du något instrument?: Nej, men vill spela piano.

Är du hungrig?: Jaa lite.

Vart befinner du dig just nu?: På mitt rum i sängen.

Vart bor du?: Ljungaverk.

Är du singel?: Ja.

Vilket land kommer du ifrån?: Sverige.

Din mobiltelefon?: Är rosa.

Låt just nu?: På stereon, Breaking Benjamin – Diary of Jane.

Antal timmar sömn inatt?: 3 på sin höjd.

Vem vet mest om dig?: Jennifer. :)

Vem vet du mest om?: Mig själv.

Vad vill du ha just nu?: En kamera.

Höger eller Vänsterhänt?: Grym vänster.

Ditt mål i livet?: Live and don't die.

Rädd för?: Mycket grejer.

Har du körkort?: Nepp.

Brukar du svara på kontaktannonser?: Knappast.

Äger du några vapen?: Nej, men en glock skulle vara grymt.

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig?: Dom gav mig namnet Anjelica men det byttes till Nathalie.

Pepsi eller Coca cola?: Pepsi.

Röker du?: Nej.

Duschar du dagligen?: Jae.

Den starkaste du vet?: Hulken!

Kommer du överens med dina föräldrar?: Tja, mer eller mindre.

Din hårfärg och frisyr?: Brunt kort hår som är plattat och lite fluffigt.

Skorna du hade på dig idag?: Mina blommiga dojjor.

Kläder du hade på dig idag?: Chinos, linne, T-shirt.

Favoritfärg på kläder?: Ingen speciell.

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu?: En grymt massa T-shirtar.

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden?: o kr.

Skolväska just nu?: Min axelväska.

Har du rosa kamouflage-kläder?: Nej.

Tatueringar du har?: Inga, men vill ha!

Piercingar du har?: Öronen och snoken.

Har du glasögon?: Nepp.

Hur ser din plånbok ut?: Sjukligt utsvulten.

Randigt, rutigt eller blommigt?: Rutigt.

Favoritårstid?: Alla, men mest vår.

Favoritmat och dryck?: Mors pastasallad och Fanta.

Favoritdjur?: Katt.

Favoritparfym?: En killparfym som heter FlyHigh.

Favoritbyxor?: Pyjamas byxor.

Favoritartist/grupp?: Väldigt många.

Gillar du när det åskar?: Absolut! Är jätte mysigt.

Vad köpte du senast?: Käk.

Hur mycket pengar har du?: Två kronor kanske.

Hur svarar du i telefonen hemma?: Har ingen.

Hur svarar du i mobilen?: Hallå/Hej.

Vem ringde du senast?: Jag ringer typ aldrig folk.

Senast kramat?: Jennifer.

Senast pussat?: Belinda.

Sov du ensam inatt?: Yes.

Vem sov du hos senast?: Jennifer.

Vem sov hos dig senast?: Elin & Jennifer.

Blivit slagen den senaste månaden?: Japp, fick en bildörr uppslagen på snoken. Självförvållat. xD

Nämn något som gjorde dig glad förra månaden?: Musik gör mig alltid glad.

Vad gjorde du kl 8 imorse?: Satt på skolan vid datan.

Vad gjorde du för 15 min sedan?: Samma som nu.

Det sista du sa högt?: Jag fryser.

Det senaste någon sa till dig?: Ni tror jag minns sånt? xD

Vad har du druckit idag?: O'boy och vatten.

Vad var det senaste du åt?: Mackor.

Vad är det för färg på din ytterdörr?: Den är brun.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Nah, egentligen inte.

Sover du tungt?: Sometimes, ja.

Vad ser du om du tittar till höger?: Harry hjärta Draco.

Vad gör dig glad just nu?: Tanken på sängen.

Vad ska du göra härnäst?: SOVA

Är ditt humör just nu: Bra, men är trött som en Gnu.

Hur många kuddar sover du med?: Åtta kuddar har jag i sängen.

Morgon eller nattmänniska?: Nattugglan här.
Är du kittlig?: Ibland.
Stjärntecken?: Vädur.
Äckligaste insekten?: Spindlar.
Saknar du någon nu?: Nja, kanske.

Använder du icq eller msn?: Msn.
När fick du senast en present?: Ingen aning.
Har du några högklackade skor?: Nepp.
Har du blivit hotad via telefon?: Japp, av frugan min. xD
Goth eller pop?: Båda två.
Hur ofta loggar du in på helgon?: Helgon, aldrig.
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är?: Jaa.

Skulle du kunna ha silikonbröst?: Jae antagligen, men inte enorma.
Jag älskar?: Livet.
Är du snäll?: Gud ja.
Är du blyg?: För det mesta, ja.
Tycker du att du har fin dialekt?: Dialekt? Har jag en sån?
Ögonfärg?: Grå, grön blåa.
Favoritdag i veckan?: LÖRDAG!
Trivs du i din klass och skola?: Japp det gör jag.
Värsta ämne?: Just nu är det Samhälle.
Är du en gottegris?: Oh ja!
Är du modig?: No way.
Har du åkt fast för snatteri någon gång?: Japp, och blivit påkommen.
Umgås du med dina klasskamrater efter skoltid?: Nope, jag känner dom inte så bra.
Vad har du för planer till helgen?: Vara med Jennifer och kanske träffa Thimmy. :)

Gillar du dokumentärer?: Om dom är om något intressant så ja.
Är du sugen på något nu?: Du menar! En Subway macka skulle inte sitta helt fel.
Brukar du bada i sjöar om somrarna?: Japp.
Kan du baka bullar?: Självklart!
Bläck eller blyerts?: Blyerts helt klart.
Hur ser du ut idag?: Likadan som alla andra dagar fast lite fulare idag.
Vad såg du senast på tv?: En film, Jurassic Park II.

 

// DenMatglade. xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 17 november 2010 22:15

  Vilken dag det har varit, helt toppen! Den började som vanligt med tågresan till Sundsvall klockan 9 för att sedan komma till skolan och ha svenska, vilket var jätte kul för jag fick höra att jag fick ett MVG på novellprovet. Yehaa! Efter det...

Av Nathalie - 24 oktober 2010 00:46

Eller vad tycker ni, 16 dagar är väl inte så himla länge ändå? Jag tycker att det känns som om det gått mycket längre tid sedan sist än det. Alltså, 16 dagar, det låter så kort med tanke på allt som har hunnit hända sedan dess.   Men jaja, jag ha...

Av Nathalie - 24 september 2010 23:30

Äntligen fredag idag! Som jag och Jennifer har längtat efter idag, vi skulle nämligen träffa ThimmyBoy från Skvadern today! :)   Jag och Jennifer vaknade ungefär klockan 9 imorse, och en blick ut genom fönstret krossade våra, eller iallafall mit...

Av Nathalie - 22 september 2010 21:00

Idag så var alla gymnasie ettor inbjudna på nån koncert om Evert Taube i Tonhallen. Kan ju lungt säga att hans musik inte var något för mig, skulle ha gjort mycket för att kunna göra som killen bredvid mig, som drog på sig hörlurarna och dånade sin e...

Av Nathalie - 18 september 2010 17:29

Jag sprängs snart, bara så ni vet. Har fan inte gjort annat än att äta sedan igår vid kl 4. xD Det har käkats, sallad, subway-wannabe macka, glass, kakor, mackor, mumsmums och ännu mer sallad och mackor plus nu middagen idag och äppelkakan som sna...

Ovido - Quiz & Flashcards