denmatglade

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Äntligen Fredag.

Av Nathalie - 27 augusti 2010 20:17

Ugh, I'm fucking exhausted!

Är så jädra skönt att veckan äntligen är slut, visst det har varit kul och allt men gud att man blir trött. Speciellt om man sover för lite, som jag gör. xD

 

Fy fan, inatt sov jag bara i en halvtimme - timme, bara för att jag inte kunde lägga ifrån mig datan, Så gissa om jag somna över bordet imorse på skolan. Hahah!

Men va tusan, jag åker till skolan  06.10 varje morgon och är framme nån gång vid 8, och sen när jag ska hem så måste jag ta bussen som går nått vid 5. Jag är bannemej borta i mer än 12 timmar varje dag. As jobbigt, måste försöka hitta en lägenhet eller något i Sundsvall, kommer gå under om det ska fortsätta så här.

 

Men, men, jag hade as kul på skollägret iallafall, det var lätt det roligaste lägret jag varit på någon gång. Alla var typ med alla och ingen var utanför, man kände som att alla var kompisar och hade varit det hela tiden, riktigt härligt var det! Plus att vi inte gjorde några jobbiga aktiviteter utan vi lekte lite bara och hade sedan fritt för att chilla med varandra. :) Ångrar verkligen inte att jag åkte.

 

Tja, vad mer kan jag berätta? Finns inte mycket som händer just nu annat än att skolan har börjat och att jag inte gör mycket mer än att spendera tid i Stan och på en jäkla buss.

 

Heheh! Eftersom jag inte kommer på någe mer att skriva så får det vara, blir bara konstigt om jag tvingar ut orden. Men om ni vill kan ni ju alltid ställa frågor till mig eller ge förslag på något ni vill att jag ska kolla upp och sedan berätta om. :)

 

Du vet att du stirrar men kan inte låta bli. Era blickar möts och du vänder snabbt bort blicken bara för att igen, några minuter senare, vila ögonen på han. Du kan seriöst inte låta bli, din blick dras till han även fast du inte vill. Det är något speciellt hos han som får dig att stirra,. du vet inte säkert men kanske det är hans leende, eller sättet hans hår hänger ner i ögonen på honom eller din önskan att bli hans vän. Hur som helst, om du stirrar länge nog så får du kanske veta svaret på varför du inte kan slita blicken från honom. ~ 25/8 -10

 

Två saker till!

För det första, Idag är det biopremiär för nya Toy Story 3! Fatta att jag vill se den, hur mycket som helst! Älskar verkligen Toy Story filmerna! :D

Och för det andra, varför måste man köra så långsamt genom Stö-h-ÖDE? Det är ju inte som att det finns någe vettigt att se, eller hur? xD

 

// DenMatglade. xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 17 november 2010 22:15

  Vilken dag det har varit, helt toppen! Den började som vanligt med tågresan till Sundsvall klockan 9 för att sedan komma till skolan och ha svenska, vilket var jätte kul för jag fick höra att jag fick ett MVG på novellprovet. Yehaa! Efter det...

Av Nathalie - 24 oktober 2010 00:46

Eller vad tycker ni, 16 dagar är väl inte så himla länge ändå? Jag tycker att det känns som om det gått mycket längre tid sedan sist än det. Alltså, 16 dagar, det låter så kort med tanke på allt som har hunnit hända sedan dess.   Men jaja, jag ha...

Av Nathalie - 7 oktober 2010 22:30

 Hahah! Yes, detta är vad som händer när man är uttråkad och knappt har någon tid att blogga. Men va tusan, ni får veta lite mer om mig. :) Ditt namn?: Nathalie Är du snygg?: Oh yes, NOT! Födelseår?: 1994Ditt födelseställe?: Norrköpings BB. ...

Av Nathalie - 24 september 2010 23:30

Äntligen fredag idag! Som jag och Jennifer har längtat efter idag, vi skulle nämligen träffa ThimmyBoy från Skvadern today! :)   Jag och Jennifer vaknade ungefär klockan 9 imorse, och en blick ut genom fönstret krossade våra, eller iallafall mit...

Av Nathalie - 22 september 2010 21:00

Idag så var alla gymnasie ettor inbjudna på nån koncert om Evert Taube i Tonhallen. Kan ju lungt säga att hans musik inte var något för mig, skulle ha gjort mycket för att kunna göra som killen bredvid mig, som drog på sig hörlurarna och dånade sin e...

Ovido - Quiz & Flashcards