denmatglade

Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Ätit för ett gäng 10 vuxna karlar.

Av Nathalie - 18 september 2010 17:29

Jag sprängs snart, bara så ni vet.

Har fan inte gjort annat än att äta sedan igår vid kl 4. xD Det har käkats, sallad, subway-wannabe macka, glass, kakor, mackor, mumsmums och ännu mer sallad och mackor plus nu middagen idag och äppelkakan som snart lär serveras. xD Hahah!

 

Jae, förutom att äta så har jag varit på besök på min nya skola igår. Den verkar toppen, kompisarna mina, eller ja, dom som skulle visa mig runt i klassen och skolan, var hur snälla som helst. Och sen lektionerna och allt verkar riktigt bra, visst dom är på engelska och man måste prata engelska, vilket jag tycker att jag inte kan, men va fan, jag är ju där för att lära mig eller hur. xD Hahah! Och min nya mentor är sten grym, Trevor heter han och är från USA, han är så himla rolig och snäll, plus att han låter så rolig när han pratar svenska, hans R läter värsta engelska, vilket inte är så himla konstigt. :)

 

En annan rolig sak är att Trevor är Lindas man, min rektor här på Mikael Elias. Lite roligt, är precis som att jag byter ut henne mot mannen hennes istället, Hahah! Men så är det inte, Linda kommer ändå att vara den bästa kvinnliga läraren jag någonsin haft. :)

 

Tja, efter skolan igår då så kom Jennifer och hämta upp mig inne på Guns kontor och vi drog till METG för att ge Linda en massa papper om skolbyte och lämna in ledighetslapp till min mentor, sen så jobba Jennifer lite matte, och då menar jag lite, typ 3 tal. Vart riktigt besviken på na, fick höra att hon använt facit och gjort en massa tal. Fy skäms Jennifer! Hahah!

 

Sen efter det så var ju vi såklart vrålhungriga så Jennifer gick och kolla om hon hade nå cash på banken och gissa om vi blev alldeles saliga och stönade av lycka när vi såg att hon hade en hundring. xD Så det blev för oss att dra till Subway-wannabe placet och köpa mackor och sen däsha till bussen och käka dom med kärlek och njutning i varje tugga. Hahah!

 

Jag följde med Jennifer hem igår som ni kanske har lyckats klura ut redan och om ni inte gjort det, synd. Vi kom hem till henne iallafall och käka mat, eller ja, vi gjorde inte mycket mer än att äta från kl 6 till kl 10 då vi decka i säng efter en lång och hård vecka i skolan. Sen sov vi till kl 9 imorse då vi vakna svettiga som nå as efter att ha legat tätt som nå korvskinn i hennes lilla säng drömmandes om både misshandel, tvångsflygning och björnattacker mitt i en snöstorm. :)

 

Jaa det var allt för nu det, orkar inte skriva mer, får kramp i fingrarna. xD Hahah! Nee men det lär väl bli mer snart. See yah!

 

//DenMatglade. xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 17 november 2010 22:15

  Vilken dag det har varit, helt toppen! Den började som vanligt med tågresan till Sundsvall klockan 9 för att sedan komma till skolan och ha svenska, vilket var jätte kul för jag fick höra att jag fick ett MVG på novellprovet. Yehaa! Efter det...

Av Nathalie - 24 oktober 2010 00:46

Eller vad tycker ni, 16 dagar är väl inte så himla länge ändå? Jag tycker att det känns som om det gått mycket längre tid sedan sist än det. Alltså, 16 dagar, det låter så kort med tanke på allt som har hunnit hända sedan dess.   Men jaja, jag ha...

Av Nathalie - 7 oktober 2010 22:30

 Hahah! Yes, detta är vad som händer när man är uttråkad och knappt har någon tid att blogga. Men va tusan, ni får veta lite mer om mig. :) Ditt namn?: Nathalie Är du snygg?: Oh yes, NOT! Födelseår?: 1994Ditt födelseställe?: Norrköpings BB. ...

Av Nathalie - 24 september 2010 23:30

Äntligen fredag idag! Som jag och Jennifer har längtat efter idag, vi skulle nämligen träffa ThimmyBoy från Skvadern today! :)   Jag och Jennifer vaknade ungefär klockan 9 imorse, och en blick ut genom fönstret krossade våra, eller iallafall mit...

Av Nathalie - 22 september 2010 21:00

Idag så var alla gymnasie ettor inbjudna på nån koncert om Evert Taube i Tonhallen. Kan ju lungt säga att hans musik inte var något för mig, skulle ha gjort mycket för att kunna göra som killen bredvid mig, som drog på sig hörlurarna och dånade sin e...

Ovido - Quiz & Flashcards