denmatglade

Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Evert Taube 100 nånting år gammal och död på stan.

Av Nathalie - 22 september 2010 21:00

Idag så var alla gymnasie ettor inbjudna på nån koncert om Evert Taube i Tonhallen. Kan ju lungt säga att hans musik inte var något för mig, skulle ha gjort mycket för att kunna göra som killen bredvid mig, som drog på sig hörlurarna och dånade sin egen musik. xD

Hur som helst, dom var en hel orkester där som spela och så var Sanna Nielsen och självaste Sven-Bertil Taube där och sjöng. Nice,Nice, jag halvsov innan det var klart.

 

Mycket mer spännande gjorde vi inte på skolan idag, jag sluta ju såklart 2 timmar tidigare än Jennifer så det blev till att gå på stan och vänta tills klockan blev 4. Gick och köpte mig ett gäng fina block till skolan, vilket bara tog 20 min, sen slog jag mig ner på en bänk och väntade, och väntade.

 

Så småningom så stötte jag på lite folk jag kände, även om dom fan fick skrika för att jag ens skulle märka dom. Thimmy fick vinka handen framför ögona på mig och nästan vråla Natta innan jag märkte stackarn, och Tei fick ropa hallå innan jag såg henne. xD Och ändå så gick dom förbi rakt framför mig, snacka om att vara död och borta i sin egen värld.

 

Efter bussresan med fugan min så kom jag hem och såg till min stora lycka att jag fått mitt paket från Gesshoku med min efterlängtade väska och tröja. :) Yaay! Väskan är jätte fin och trycket är grymt, " YAOI, basically it's two men having sex." Helt jädra awesome! Och tröjan då, mig upp i dagen med det trycket, " Warning, I slash everything. ". Riktigt nöjd blev jag! :)

Och för er som inte vet vad Slash menas så är det när man slashar, alltså parar ihop folk från TV-serier, filmer och animes, oftast killar, och gör dom gay. xD

 

Satt nyss och prata med Jennifer på fonen, hon kollar tydligen på Lilo & Stitch, inte ovanligt, och när hon gjorde det så la jag märke till att Plikley från filmen alltid envisas med att han är en "hon", och han klär sig alltid i tjejkläder, det betyder ju att han är en transvestit. Ganska coolt tycker jag! xD

 

Jaja, det var allt för idag, See yah!

//DenMaglade. xD

 
 
Ewe

Ewe

27 september 2010 22:48

kolla in min blogg

http://www.hatemylife.bloggplatsen.seen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 17 november 2010 22:15

  Vilken dag det har varit, helt toppen! Den började som vanligt med tågresan till Sundsvall klockan 9 för att sedan komma till skolan och ha svenska, vilket var jätte kul för jag fick höra att jag fick ett MVG på novellprovet. Yehaa! Efter det...

Av Nathalie - 24 oktober 2010 00:46

Eller vad tycker ni, 16 dagar är väl inte så himla länge ändå? Jag tycker att det känns som om det gått mycket längre tid sedan sist än det. Alltså, 16 dagar, det låter så kort med tanke på allt som har hunnit hända sedan dess.   Men jaja, jag ha...

Av Nathalie - 7 oktober 2010 22:30

 Hahah! Yes, detta är vad som händer när man är uttråkad och knappt har någon tid att blogga. Men va tusan, ni får veta lite mer om mig. :) Ditt namn?: Nathalie Är du snygg?: Oh yes, NOT! Födelseår?: 1994Ditt födelseställe?: Norrköpings BB. ...

Av Nathalie - 24 september 2010 23:30

Äntligen fredag idag! Som jag och Jennifer har längtat efter idag, vi skulle nämligen träffa ThimmyBoy från Skvadern today! :)   Jag och Jennifer vaknade ungefär klockan 9 imorse, och en blick ut genom fönstret krossade våra, eller iallafall mit...

Av Nathalie - 18 september 2010 17:29

Jag sprängs snart, bara så ni vet. Har fan inte gjort annat än att äta sedan igår vid kl 4. xD Det har käkats, sallad, subway-wannabe macka, glass, kakor, mackor, mumsmums och ännu mer sallad och mackor plus nu middagen idag och äppelkakan som sna...

Ovido - Quiz & Flashcards