denmatglade

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2010

Birsta. :)

Av Nathalie - 21 augusti 2010 22:56

Hej!

Hahah! That's so lame, but anyway.


Jag vaknade tidigt idag eftersom jag skulle åka med mor till stan och köpa skor. Jobbigt som tusan var det att vakna, och ja, jag gick och la mig inatt även fast jag sa att jag inte skulle. xD


Saksamma, när vi kom fram till Sundsvall så for vi till Skopunkten och köpte skor, tog en evighet, men det var väl kanske för att vi köpte 10 par skor och var tvungen att mäta dom och sån shit. Under tiden jag var på Skopunkten så ringde Jennifer mig typ 8 gånger för att höra när vi skulle dra in på Birsta huset där hon var ock väntade på mig. Hahah!


När jag väl kom till Birsta huset så fick jag gå runt placet två gånger innan jag hitta na, eftersom smartskaftet sa att hon var utanför Lindex men när jag kom dit så var hon borta, Snällt! xD

När vi väl hittat varandra så gick vi runt och kollade lite, Jennifer skulle köpa ansiktsmasker  så jag följde med henne och gjorde det. Sen så skulle jag dra till Macke Donken med mor och Belinda för att käka så jag drog dit medan Jennifer försvann till Kappahl eller något. 


Efter käket så drog jag och mamma till Kappahl vi med men Jennifer var inte kvar där, och gissa vad? Det stog en Gay kille i kassan, Yay! Så himla fränt, Hahah! xD

Efter det så for vi till en tjugotusen affärer till, letandes efter några snygga gympapåsar men of course hittade vi inga så vi drog till systemet och sedan hem.


Väl hemma så for vi först till kiosken för att hämta mina kläder som vi beställt, och sedan hem och packa upp allt. Kan ju glatt säga att alla kläderna passade finfint iallafall. :)


Mycket mer har inte hänt idag, jag fastnade för en eller två 80-tals låtar i bilen och däcka i sängen vid 6. Hahah!

Jaa det var nog allt för idag, fick minst 30 missade samtal från frugan min också, men va tusan, jag hörde ju inte när fonen ringde, eller snarare kände inte. xD


// DenMatglade. xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 17 november 2010 22:15

  Vilken dag det har varit, helt toppen! Den började som vanligt med tågresan till Sundsvall klockan 9 för att sedan komma till skolan och ha svenska, vilket var jätte kul för jag fick höra att jag fick ett MVG på novellprovet. Yehaa! Efter det...

Av Nathalie - 24 oktober 2010 00:46

Eller vad tycker ni, 16 dagar är väl inte så himla länge ändå? Jag tycker att det känns som om det gått mycket längre tid sedan sist än det. Alltså, 16 dagar, det låter så kort med tanke på allt som har hunnit hända sedan dess.   Men jaja, jag ha...

Av Nathalie - 7 oktober 2010 22:30

 Hahah! Yes, detta är vad som händer när man är uttråkad och knappt har någon tid att blogga. Men va tusan, ni får veta lite mer om mig. :) Ditt namn?: Nathalie Är du snygg?: Oh yes, NOT! Födelseår?: 1994Ditt födelseställe?: Norrköpings BB. ...

Av Nathalie - 24 september 2010 23:30

Äntligen fredag idag! Som jag och Jennifer har längtat efter idag, vi skulle nämligen träffa ThimmyBoy från Skvadern today! :)   Jag och Jennifer vaknade ungefär klockan 9 imorse, och en blick ut genom fönstret krossade våra, eller iallafall mit...

Av Nathalie - 22 september 2010 21:00

Idag så var alla gymnasie ettor inbjudna på nån koncert om Evert Taube i Tonhallen. Kan ju lungt säga att hans musik inte var något för mig, skulle ha gjort mycket för att kunna göra som killen bredvid mig, som drog på sig hörlurarna och dånade sin e...

Ovido - Quiz & Flashcards