denmatglade

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2010

2 tim & 45 min hål.

Av Nathalie - 30 augusti 2010 09:30

Hahah! Jaa det här var ju nice, började skolan idag kvart över 8, hade matte och sen då?  Jo sen så har vi håltimme i 2 timmar och 45 minuter eftersom Linda, kemi läraren inte är här idag. :D

Yes till håltimme och big NO till ingen kemi! Jag vill ju ha kemi, det var ju fan anledningen till att jag ens valde NV, annars hade jag lungt tagit SP eftersom jag gillar historia, religion och svenska väldigt mycket.

Men jaja, finns inte mycket jag kan göra åt det, och det är ju alltid roligt att sitta vid datan. Inte sant?

 

Gud va pinsamt jag tycker att det är! Två pers har frågat nu om jag vill sitta med dom och jag bara säger nej. Känner mig som ett ÄS, men va tusan, jag trivs bra för mig själv när jag sitter med datan och kollar mina saker. Gillar inte direkt när folk kan se vad jag gör. Dels för att om folk visste vad jag gjorde vid datan hälften av tiden så skulle dom tycka jag var knäpp, iallafall människorna här.

Hahah! Nu tror ni säkert att jag smyg porrsurfar eller nått men det kan jag lova att jag inte gör, det är alldeles för dyrt för min tomma börs. xD

 

Jaa, vad mer kan jag skriva om nu då? Kanske att jag tycker assassins är drop dead gorgeous. Seriöst dom är det, dom är så jävla fräna, tänk att kunna mörda nån hur lätt som helst, inga känslor och ingen skuld, det är ju liksom jobb. Grymt är det, blir alldeles wow när jag tänker på dom, vilken makt dom har egentligen. Awesome säger jag bara. xD

 

Mm, det får nog räcka det här nu, orkar inte skriva mer, finns ju så mycket annat skojj man kan göra. Hahah!

 

// DenMatglade. xD

 

Ps. Har jag det inte lyxigt idag Jennifer? Jag slutar kl 2, medan du ska ha idrott, plus att jag har håltimme mer än halva dagen. Jag kommer bara ha två lektioner idag totalt. YES! :)

 

 

 

 
 
Jennifer

Jennifer

30 augusti 2010 11:24

Du leker med ditttt eget liv kvinna!

http://jenniiferjohansson.bloggplatsen.se

Nathalie

30 augusti 2010 11:52

Hahah! Jaså du säger det? xD Vi får väl se.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 17 november 2010 22:15

  Vilken dag det har varit, helt toppen! Den började som vanligt med tågresan till Sundsvall klockan 9 för att sedan komma till skolan och ha svenska, vilket var jätte kul för jag fick höra att jag fick ett MVG på novellprovet. Yehaa! Efter det...

Av Nathalie - 24 oktober 2010 00:46

Eller vad tycker ni, 16 dagar är väl inte så himla länge ändå? Jag tycker att det känns som om det gått mycket längre tid sedan sist än det. Alltså, 16 dagar, det låter så kort med tanke på allt som har hunnit hända sedan dess.   Men jaja, jag ha...

Av Nathalie - 7 oktober 2010 22:30

 Hahah! Yes, detta är vad som händer när man är uttråkad och knappt har någon tid att blogga. Men va tusan, ni får veta lite mer om mig. :) Ditt namn?: Nathalie Är du snygg?: Oh yes, NOT! Födelseår?: 1994Ditt födelseställe?: Norrköpings BB. ...

Av Nathalie - 24 september 2010 23:30

Äntligen fredag idag! Som jag och Jennifer har längtat efter idag, vi skulle nämligen träffa ThimmyBoy från Skvadern today! :)   Jag och Jennifer vaknade ungefär klockan 9 imorse, och en blick ut genom fönstret krossade våra, eller iallafall mit...

Av Nathalie - 22 september 2010 21:00

Idag så var alla gymnasie ettor inbjudna på nån koncert om Evert Taube i Tonhallen. Kan ju lungt säga att hans musik inte var något för mig, skulle ha gjort mycket för att kunna göra som killen bredvid mig, som drog på sig hörlurarna och dånade sin e...

Ovido - Quiz & Flashcards