denmatglade

Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Nathalie - 25 augusti 2010 11:00

Fuck me! Jag har gjort bort mig totalt nu. Lita på mig att missa den enda bussen som går nu på morgonen och är den enda jag kan ta för att komma i tid till lägret idag. Yes, snacka om lyckat, NOT!


Jag trodde ju bussen gick 10.20 men näh, jag hade tydligen kolla på fel rad för den gick tydligen 10.10 Precis när jag skulla konka väskan ut till hallen och dra på mig skorna så börnar buss fanskapet förbi.

Jag fick lite smått panik och flög till köket och slängde fram buss tabellen för att kolla när bussen gick, hela tiden muttrandes en önskan om att det skulle vara en "Ej i trafik" buss som for förbi, men inte hade jag sån tur inte.


Så nu sitter jag här vid datan och skäms, det går inget tåg som jag kan ta heller för att komma i tid, och inte har jag nå pengar på fonen så jag kan ringa skolan och meddela att jag kommer sent utan jag fick mejla, och vem vet när dom kommer se det mejlet.

Ugh, tredje dagen, första lägret och jag har redan gjort bort mig. Hur tusan ska det här gå?


Fatta att jag skäms!


// DenMatglade. xD


Edit: Tack och lov! Linda, min rektor och lärare, ringde nyss och sa att hon fått mitt mejl och att hon kan hämta upp mig i Stöde sen när jag tar tåget som går vid 1. Snacka om tur, för jag har ingen aning om vart campingen där ligger. :)

Heheh! Hon är verkligen bäst Linda, sten grym rakt igenom och härlig som bara den. xD


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards