denmatglade

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2010

11 dagar kvar!

Av Nathalie - 12 augusti 2010 23:15

Mitt hjärta har just brustit, tre gånger på raken. Här sitter jag och skriver för fullt med ett leende på läpparna när bara ojsanså dör datan. Gah! Jag blir så less, våran dator har seriösa problem, den dör lite titt som tätt när den känner för det. Jätte skojj när man sitter och skriver ett blogg inlägg typ, NOT! Visst ni tycker säkert att herregud det är väl bara att skriva om det du skrev förut, men alla vet vi att det blir aldrig lika bra andra gången man skriver som det blev den första. Och perfektionist som jag är när det gäller vissa saker så vill jag att det ska vara perfekt, precis som det blir första gången.


Men jaja, skit samma, nu glömmer vi det där och försöker igen inte sant? :)


Jag fick mitt brev från skolan idag, äntligen! Hahah! Som jag har tjatat och gnällt på mor om att jag aldrig får några brev och så plötsligt får jag både brev och vykort. xD Men i brevet var det iallafall information om när vi börjar och vart vi ska träffas, plus en massa enkäter, eller vad det heter, som mor och jag ska fylla i nån dag.

Fy fan, nu längtar jag bara mer tills den 23:e när jag finally får börja på Mikael Elias. Jag har längtat sedan första gången jag var där, vilket var i oktober nån gång förra året tror jag. Men va tusan, så fort jag satte min fot där den dagen i oktober så visste jag att här vill jag gå, på natur, och så blev det. xD


Hur som helst, idag har det inte hänt någe speciellt intressant. Vart väckt kl 10 imorse av mor som ringde och sa att vi skulle ha internet igen om en 20 min, Yes! Men inte behävde hon väl ringa, ett sms hade varit finfint med tanke på att jag gärna ville sove i lite mer än 6 timmar. Men så blev det inte, och trots att jag försökte så kunde jag inte somna om, nee för vetskapen om att vi hade internet igen gjorde mig klarvaken, despite the lack of sleep, så det var bara att stiga upp för min del. 

Snacka om sucker jag är, helt beronde av internet. Hahah!


Resten av denna inte så vackra dag så har jag suttit här och snoozat runt, kollat mejlen och dA. Det är konstigt egentligen, för när man inte har internet så kommer man på en massa saker man vill göra som man behöver nettet till, och sen när man väl får tillbaka internet igen så kommer man inte på ett smack. Knäppt säger jag bara.


Eftersom jag inte har något bättre för mig nu så kanske jag ska ta och svara på min faders mejl som jag fick för mer än en månad sen, eller vad tycker ni, känner mig lite taskig som inte gjort det än. Och jag som hade planerat han och jag skulle, om han ville, lära känna varandra bättre nu under sommaren så att vi vet lite grann om varandra när jag, om det blir av, far ner till Linköping nu i höst för att träffa både han och syster min.

Jo tjena, det gick ju bra. Måste ta och ta mig själv i kragen och ge mig en rejäl kick i äset om jag inte skärper mig snart. Det är viktigt det här, I know it och det är därför jag inte har gjort något åt det, just like me.


Förresten, jag tror jag börjar få kläm på det här med att blogga, det var ju inte alls så svårt som jag trodde att det var. Vilken mes jag känner mig som nu, här har jag sagt till alla som tycker att jag borde blogga att nee jag kan inte, jag vet inte hur man gör osv. Pah, jag lurar bara mig själv! Jag kan, sådeså. 


Men nu får det allt räcka för idag gott folk, annars lär det väl bli en novell, en dålig en, innan jag är klar här. xD


//DenMatglade. xD

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 17 november 2010 22:15

  Vilken dag det har varit, helt toppen! Den började som vanligt med tågresan till Sundsvall klockan 9 för att sedan komma till skolan och ha svenska, vilket var jätte kul för jag fick höra att jag fick ett MVG på novellprovet. Yehaa! Efter det...

Av Nathalie - 24 oktober 2010 00:46

Eller vad tycker ni, 16 dagar är väl inte så himla länge ändå? Jag tycker att det känns som om det gått mycket längre tid sedan sist än det. Alltså, 16 dagar, det låter så kort med tanke på allt som har hunnit hända sedan dess.   Men jaja, jag ha...

Av Nathalie - 7 oktober 2010 22:30

 Hahah! Yes, detta är vad som händer när man är uttråkad och knappt har någon tid att blogga. Men va tusan, ni får veta lite mer om mig. :) Ditt namn?: Nathalie Är du snygg?: Oh yes, NOT! Födelseår?: 1994Ditt födelseställe?: Norrköpings BB. ...

Av Nathalie - 24 september 2010 23:30

Äntligen fredag idag! Som jag och Jennifer har längtat efter idag, vi skulle nämligen träffa ThimmyBoy från Skvadern today! :)   Jag och Jennifer vaknade ungefär klockan 9 imorse, och en blick ut genom fönstret krossade våra, eller iallafall mit...

Av Nathalie - 22 september 2010 21:00

Idag så var alla gymnasie ettor inbjudna på nån koncert om Evert Taube i Tonhallen. Kan ju lungt säga att hans musik inte var något för mig, skulle ha gjort mycket för att kunna göra som killen bredvid mig, som drog på sig hörlurarna och dånade sin e...

Ovido - Quiz & Flashcards